Tired

Veckan bar med sig pure-evil bakterier som bestämde sig för att angripa mitt vaga immunförsvar, överhettad, frossa, olidlig smärta i kropp & själ förföljde mig denna vecka, förbannelsen tar besittning över mitt sinne. Ett ljus jag följt har gett mig ett löfte, följer man ljuset frisknar både själ & kroppshydda till. Är nog av med det mesta av de sjuka baciller som existerat -skönt!

Min längtan är bortom Sveriges marker, mot en annan kontinent, ett okänt land som man måste lära känna, äventyrslysten. Har bestämt mig för något som kan få flyttas framåt i tiden några veckor... Jag slits itu av mina egna viljor samt en beslutsångest som inte lämnar mig ifred.


Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0