I don't wanna be...

Jag har faktiskt fått mig en respons, det är något som är värt att inte tappa hoppet om. Hur kunde det komma in i mitt liv, jag har blivit så svag, min styrka har tynat bort med alla hårda slag som jag får parera med min mur runt psyket som nu raserat. Ett isflak som bryter sig loss från en ismassa har det lättare att slita sig än vad jag har. Nu är det dags att ta sig ett kliv bort och låsa in sig i en egen värld.. Det är så mycket panikångest som förföljer mig i vardagen, den har ett hårt grepp om mig och fyller mig gärna emellanåt för att visa att jag inte har makt över min egen själ, den är en träl under en dominant härskare, känsla.  - Släpp mig fri

Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0