En månad har förstört hela mitt liv

Jag är så irriterad på mig själv.. Ska allitd förstöra det som är bra.. Alltid stöter jag bort det positiva i min omgivning.. For you I would crawl though fire, I would give my life up. Och jag har gjort det, jag har gett alla mina krafter och energier utan att få något alls tillbaka, som vanligt är jag bara en naiv idiot som faller i fällan. Det spelar inte någon roll hur jag gör, denna månad har varit kaos och jag önskar att den aldrig ägde rum, det sticker som knivar i mig när jag tänker på den. Jag skulle kunna ge mitt liv för att slippa tänka på det förflutna... Just det här har jag märkt, att det har gett konsekvenser som har fått mig att tappa allt. Jag önskar att det inte blivit så, jag är så DUM som gör sånt man inte borde och borde LYSSNA bättre.. Jag är en idiot som inte kan se skillnad på elaka och goda människor, på killar som krossar hjärtat flera gånger och de som man får stanna kvar hos. Det är inte lätt att sortera människor, jag har verkligen tappat allt under denna månad.. Inte min mening att vara elak, jag har inte släppt en tår på länge men snart är det inte långt ifrån. Funderar på att sluta jobba, sluta plugga och sluta med allt annat. Jag vill göra som jag gjorde, släppa taget om allt som inte fastnat. Han åker iväg i TRE år och lämnar mig helt ensam då är jag ingen längre.. Då är jag bara något.. DET gör också så ont, jag klarar inte det ALEX!!!!! Jag kommer inte genomlida tre år... Vid årsskiftet kommer ingen att vilja kännas vid mig längre.


Kommentarer
Postat av: Din Alex

Det du säger är bullshit, vadå efter nyår kommer inte vilja kännas dig vid, Klart. du har en familj som innerst inne älskar dig, du har nya vänner på jobbet. ja det kan kännas jävligt svårt just nu, men det är bara jobba vidare. Livet är en balansgång det vet du.

Varför det har blivit som det har blivit är för att du har "låst" dina tankar på en och samma person under en längre tid och glömt allt annat...

Du ska vara den du alltid varit och ingen annan. du är madde som flippar för konstiga saker.. du behöver inte smink för du är vacker utan!! VACKER UTAN SPACKEL!!!! GOD DAMN! HAKONA MATATA MADDE! Inga bekymmer min vän

2009-10-14 @ 12:17:21
Postat av: Olivia

Ojj tack så mycket :D

Men vet inte vad som är så speciellt med den ;)

Om du har några frågor kanske jag kan hjälpa dig med det :)

2009-10-14 @ 14:58:35
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0