00:13

För den delen har mina läsare gått upp i antalet och växer ideligen till en större skala... Mycket kul!!! Ska lägga upp massa bilder från gotland med min nya kamera som jag ska hämta imorgon! Faktiskt..
Kul att någon gillar att läsa mina rader, oftast läser jag den inte själ så det kan hända att en hel del
gramatiska fel ligger och lurar i bloggen...

Det var det tror jag. Tänkte dra på en skräckis, hade jag haft videokamera hade jag filmat mig själv när jag kollar på
skräckisar.. Det är roande kan ja g lova.. HAHA Jag är rädd för höga ljud och sånt........ Hehe..
Fobier är ett kapitel för sig så det kan jag dra upp en annan gång, börjar bli lite "pömsig", slå upp ordet i en ordbok, det är rätt kul synonym till.... HAHAH.
EN BAMSE GODNATT KRAM!


Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0