MIN BÄSTA VÄN<3


Jag älskar dig, du är min allra bästa vän i vått och torrt. Jag kan lita på dig, prata med dig, umgås med dig utan att du tröttnar, hahah. Du är helt enkelt den allra bästa bästisen man kan få, jag har knappt ord att beskriva hur underbar du är, du är den genomgodaste människa och har alltid varit den som tagit hand om mig. Vi har gått igenom samma snår och buskar. Du har en otroligt stor plats i mitt hjärta och jag är så glad för att du funnit rätt och hittat den andra underbara människan som fyller ut din hälft. Jag är glad, tacksam och ännu mer glad att få ha dig vid min sida. TIMON & PUMBAA!! Hakuna matata!!


Kommentarer
Postat av: Behöver inte ge namn

Hakkuna matata!!!! :D:D:D:D:D

2009-11-24 @ 18:01:14

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0