Förflutet är förgånget

Man vinner inte på att förlora, ser man ljusningar så ska man följa ljuset mot det bättre. Ser man det inte och har lust att dra täcket över huvudet och aldrig vakna mer så har man tappat greppet, jag vet inte vad man gör åt det. Mitt huvud har alltid varit lite i obalans inte så hemskt farligt, nu har jag tappat bort mig själv, förlorat omgivningens mjuka svall som tog emot mig när jag föll.

Men jag ställer mig upp och går emot all kyla, alla motgångar, jag kämpar tills den sista droppe blod uttvinns ur min kropp. HAKUNA MATATA lämna det förflutna bakom dig! Jag lever i nuet och aningen i framtiden, är rädd för ålderdomen så den struntar jag i!

Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0