INGEN BLOGGNÖRD




image1
Okej. Jag tror jag har blivit lite sjuk, eller vet ni vad...
Jag har drabbats av ett syndrom, eller en epidemi,
alltså. För inte alls så länge sen så satt jag och skrattade
åt mina bloggande vänner, eftersom att de sitter och skriver
många timmar blogg om dagen vilket betyder många inlägg,
och en hel del tid. Inte trodde jag att jag skulle sluta som ---->
EN NÖRD SOM BLOGGAR MER ÄN FÖRVÄNTAT. Se, detta är
redan mitt TREDJE inlägg, fast egentligen ville jag bara att världen skall veta hur äckligt uppskattad jag känner mig för första gången! Testa på ge så får man så mycket tillbaka.
Prylar och kramar och glada miner som smittar, precis som
blogg-epidemin. Nej nu går jag och tar tempen...
Tänk om jag bara har feber, då är detta helt förklarbart!


(Feber, feber, feber, feber, feber, feber.... NEJ, JAG ÄR PÅVÄG ÅT NÖRDHÅLLET! Kan man leva med det tro?)

Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0