Hemligt

Jag har faktiskt en present till Sessan, för hon ska ju fira student på torsdag. En för förlovning, en till student,
såklart, men det är inte något mot vad jag har fått av henne. Och det är faktiskt relativt kul att klicka runt på lite
mode-siter. Man finner mer än vad man tror, det är rätt kul med kläder och tillbehör, det har inte alltid varit min
grej riktigt, men man kan man inte klä sig lite fint kan man lika gärna gå naken och jag klär mig lite lite fint FAKTISKT. Och nu kan jag ju inte offentligt skriva vad jag har införskaffat till min lilla Sess eftersom att hon antagligen läser det här, så det är en stor hemlis fram till på torsdag! Och då avslöjar jag sidan också, den verkar otroligt bra! Och nu mina 2 läsare, alltså en okänd, får det regna in förslag på vad man kan ge till en som förlovat sig. Jag är torr på ideer, vill ge något mer. Just nu varvar jag blogg, med Guitar Hero som man INTE KAN slita sig ifrån, det är så SJUKT KUL!!!! Önskar ni också provat, men det finns säkert de som inte gillar det heller,
men jag tycker iallafall det är jätte kul. :D

Just det! Jag såg i tidningen att om man bloggar så får man både bättre jobb, bättre betyg i skolan och man blir socialare. Hur i hela världen kan man bli mer social om man bara sitter och skriver framför en skärm hela dagarna? Hm..

EN STOR KRAM TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!


Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0