Gotland :)



Tagen på Gotland år 2007..

Tiden bara rinner med ljusets hastighet här borta. Gud vad jag älskar Gotland, den har de finaste miljön, trevliga folk, Underbar utsikt från Snäckhotell (Om man nu bor där). Måhända att vintrarna inte t illför är så mycket, men detta är så mysigt att jag skulle nog kunna  bo här året om! Ingen stress, ingen panik över saker och ting, när det är sommar...
Man behver bara ligga ute på stranden, solen tar så bra här också eftersom att både vattnetrunt om ön spegar sig och
solen koncentreras på en så liten bit land mitt i havet. Men i alla fall så har jag tyvärr inte hittat min usb-kamera sladd så jag kan inte ladda upp alla bilder :( Det suger ganska hårt....

Tagen på Gotland Sommaren 2007







Botaniska trädgården :)


Sayonaaara :-)

Kommentarer
Postat av: emma

ny tävling ned ny sexleksak

såg du deltog i förra

2008-06-15 @ 13:34:04
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0