SOL

SE! SOLEN SKINER NON-STOP!

Hur underbart är det inte när solen
skiner misstänksamt mycket på vår lilla jord och ger oss människor
en fin bränna och sprudlande glädje som vi delar sinsemellan?
Det är UNDERBART förutom den lilla nackdelen att... Den kanske
skiner för mycket nu n är vårt ozonlager är lite trasigt, på grund av
allt skit som folk gör mot miljön. Man tänker inte i dom små banorna
att just MIN bils utsläpp förstör, att om JAG inte källsorterar
göt det väl inget.. Jag börjar blir rädd, helt ärligt..
Men nu drar jag ut på balkongen och njuter av den värme vi har (JÄTTE GLAD:D)

TA T ILLFÄLLET I AKT, DET KANSKE KOMMER REGNPERIOD!


Saayonara folks

Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0