Nationaldagen + Studentfirande


WOHO! Grattis Sverige! Har gjort mig fin för Sveriges skull och firar vår
befrielsedag!! FINASTE STUDENTEN
Japp japp. Dock har jag börjat inse att det egentligen inte är en så speciell dag, man utnyttjar oftast denna dag för att ha en ursäkt till att supa. Och jag har blivit dålig på att blogga, skall börja snart, det här är bara uppvärmning. :D

Jag spelar så mycket GuitarHero så tiden bara rinner ut i sanden (men det är grymt kul). Men i alla fall så var jag med och firade Sess när hon tog studenten, det var verkligen jätte kul fast än jag  inte riktigt var kry.. GRATTIS TILL SKOLANS SLUT!
Sessan är den finaste studenten jag skådat :) Hon var så överlycklig!
Hon fick, av hela sin familj, en middag i Kaknästornet och innan det så fikade vi på Lisas Udde. Dino var också glad för Sessans skull!
Längtar till nästa år då  jag också går ut skolan och får ha en fin fin mössa på huvudet, en riktigt stolthet att bära. ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!!!!!!!!!!- -->

Hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Sessan

Där är en extremt dålig bild på mig, fastän jag bär Världens finaste dress. Tack för alla värmande ord Maddis!



Love Sess

2008-06-08 @ 12:44:40
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Maddosh

Nej, den är grymt fin! <3

2008-06-09 @ 12:13:01

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0