Igår..

Jag har inte bloggat särskilt mycket, inte hade jag någon aning om att det var ett så kul tidsfördriv!  Så jag antar att jag börjar med mass-spam inlägg framöver. ;D


Igår i alla fall så vaknade jag och gick upp och gjorde inget alls, det var väldigt skönt, slippa tänka på saker och ting
och ideligen låta tankarna martera varandra. Jag fick en kamera av mamma och pappa som jag tänkte åka och hämta, då försöker man övertala lillebror att komma in till stan och lämna den men nej nej, då är han upptagen av ett spel från stenåldern och säger NEEEJ NEJ NEJ JAG SPELAR, HAR KOMMIT SÅÅÅÅÅÅ LÅNGT I SPELET. Jahapp, kul för dig då.
Så jag åkte hem, testa kameran, åkte hem och glömde kameran... Jag glömmer det mesta nu för tiden, rätt jobbigt, märks att huvudet åldras för fort. (Haha, jag är dement). När jag kom hem helt tomhänt svängde jag förbi statoil och köpte läsk och snax.


 


Kommentarer

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0