GLAD MIDSOMMAR!

Midsommarafton kröp upp för balkongen och ställde sig i min ögonvrå, den är med mig hela dagen.
I ungdomarnas ögon är detta en ursäkt för att få supa och "fest röka", feströker man är man ändå  en rökare :)

Mina planer fattade eld och nu sitter jag här med ett blankt papper som förväntansfullt ligger där,
den vill ha ord fastsvetsade på sin yta. Midsommarkransen är ej skapad, midsommar symbolen som
restes har ögat missat. Skönt att sova bort ännuen ovesäntlig dag.

Spelade kubb och grillade med Dinis + familia Staev och Sessan. Det var jätte trevligt!


Kommentarer
Postat av: emma

Men man måste ju ha nått att skylla på :) hihihi

2008-06-20 @ 23:58:08
URL: http://litenemma.blogg.se/

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0