Falsk?

En viss person som tycker att jag går denne på nerverna och är naiv och så vidare, att denne anser att hon är trött på falska personer. Men varför lever hon med mig 24/7 då? Trots att jag hämtar  henne mitt i nätterna hos grannen för att gå fram och tillbaka, trots att man blandar saft mitt i natten, trots att man plattar håret på henne, hämtar saker hela tiden, jag är  en MÄNNISKA jag ORKAR INTE hur mycket som helst. Klart man blir surig och deprimerad, eftersom att man inte blir besvarad på något sätt, jo "tack" ett litet ord som är så jävla tomt. Jag skulle kunna dra någon annan stans näst som helst, men jag är för snäll. Många många har sagt att denne person beter sig illa mot mig och att jag är för snäll och borde säga ifrån och bara dra. Men jag tycker för mycket om den personen, som har visat uppskattning en gång, men inte mer. Klart jag inte kan vara mig själv när jag inte blir uppskattad, då är jag hellre sur och ledsen och besviken. Jag trodde inte jag klarade mig  själv, jag är inte någon som sätter mig själv i centrum, det gör hon och det kan många många hålla med om. Visst kan den snälla masken visa någon annan, men det är inte genuint, gjorde allt jag kunde men mitt liv vill vara ifred. Slippa folk som snackar skit och sen får man höra det från andra också. Skitsnackare måste vara så otroligt avundsjuka, det fattast något i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jo, folk som snackar skit har alltid dålig självkänsla... det finns en jättebra bok som heter "Självkänsla nu!" som jag tycker du borde läsa =) Den gör en lite gladare också

2008-06-03 @ 14:16:54

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0