Bettfysiolog

Nu har jag sovit alldeles för mycket IGEN! Måste börja träna lite oftare så att man inte blir så trött om dagarna..
Men i vilket fall som  helst så  ska  jag gör mig i ordning för att åka in till stan alldeles stra, just idag är syftet att gå till bettfysiologen. De kollar käkarna så att de inte växer igen..  Låter knasigt, men så är det i princip. Då är den stora fråga, kläder? Det är soligt, klarblå himmel och dagen sprider glädje.. Inte för att jag lägger ner för mycket tid på kläder, men jag har lärt mig att man inte kan hur som helst ;D Men det får bli bilder och mer berättelse sen..
Gillar inte att gå till tandläkaren, verkligen inte till den här läkaren, är SPRUTRÄDD. Fjantigt kanske, men det är ju så läskigt att en nål ska tränga genom huden och spruta in massa grejer. Ush! Have funimage6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du fick en bra start på veckan,,så underbart väder vi har denna dag? nu är det sommar :) ha en mysig kväll...

2008-06-02 @ 17:27:47
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Maddis

Tack du sötnöt :)

2008-06-09 @ 12:13:48

Push this button;)

Ditt namn tack :D :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0